Rabu, 28 November 2012

no title.. :D

hollo .. :) .. assalamualaikum  awak..ye awk la.. :D


 aku sebenarnye xdek cter menarik pon.. cuma da tngk org update blog ni tiba2 lak jadi rajin nak mengupdate ini blog..aiseyman..dah lme gak la aku tinggal blog ni.. da berabk da *haaacem!* kn da bersin.. :P .. ok da jauh sngt da tu merepek.. haha.. satu2 la eh ak cerita.. mua2 pasal hospital.. ramai yg x tau pun aku masuk hospital..wat ape nk riuh..bukan teruk sngt pun.. muahaha.. ni la 1st time aku kne tahan kat hospital.. Apiz kate tu la akibay degil.. degil ke ak?? mne ade.. :D .. hari 1 masuk hospital x bole blah la jugak,dokter pon naik pening ngan perangai aku.. dokter kata aku x reti dok diam..nurse plak ckp aku bagi dorang sakit jantung.. perhhh! hina terasa di sudut hati.. hahaah.. ape salah aku wey?? aku cume ilang kejap je..pastu jalan sane sini..da bosan kan aku melawat la wad2 yg lain..salah ke?? aku ni prihatin orgnye..aku menziarah org sakit walaupn aku ngah sakit.. :D .. da ma and abah ugut macam2 so aku pon jadi la baik kejap.. sekejap je la.. lagipun esk nak balik da.. yeah!!!! :D..
 

Tiada ulasan: