Rabu, 28 November 2012

no title 2 .. mueheheh..

assalamualaikum :) ..

kat twitter wawa bising sbb ak update pendek sngt.. nk wat mcm mne.. ak xdek idea..ade idea sbenarnye tp aku mls nk kerja kn moto2 n enjin2 dlm otak ni tok pikir.. :D .. ngah cuti sem kn so mls la nk pk pasal karangan semua bagai.. hahaha.. so dengan ini saye terpaksa menyambung cerita pasal hospital tu lg.. ape korang ingat da hbs ke?? ish.. me bole hbs.. ade lg.. :D .. korang tahu atau x penyakit asma ni bole membawa maut?? tahu kn??so tu la yang hampir jadi kat aku.. :) .. tapi mase tu aku x sedar pape pon..sbb pengsan dari umah lagi..

aku kan da seminggu keluar hospital..so aku ngan seronoknya mkn x pk pantang larang..aku bedal je semua bnda..aku pon mkn ubat x ikot jadual.. and malam2 aku tido aircond mcm kat kutub selatan..punya la sejuk.. ngeee~ so malam ape tah aku kene semput teruk..aku bangun la tengah malam tu nak kejut mak and ayah aku bgtau aku sakit..mase gi bilik dorang aku rase aku ok lagi walaupun nafas aku da macam lembu nak kene sembelih kan.. :D .. pastu abah suruh la siap..aku pun jalan nk masuk bilik nak siap tiba2 aku tumbang depan pintu bilik maa.. :) .. sian aku..ngantuk sngt kot? hahaha.. abah ape lagi panik tahap  x leh blah pnye tahap ni.. fuh! maa and abah pun ape lagi kelang kelibut la.. (pernah dengar kelang kelibut?? tu ayat aku ok.. :D) abah angkat aku masok kete pastu drive aku trus gi klinik dekat ngan umah..masuk bilik kecemasan tp dokter kata aku x leh bawa kat klinik..aku kne gi hospital cepat sbb da pucat da aku ni.. nadi aku pon da x jmpe..dasyat kn? so dokter cucuk ubat ape tah kat aku..tapi mase tu mane nk sedar da.. pastu dokter call ambulans and wat surat tok ak.. smpai je ambulan maa trus panjat .. so maa la teman aku yg tengah tido tu gi pusat perubatan islam Az Zahra kat bangi.. abah lak ikut blakang ngan kete.. mase tu ma kate aku memang da cm mayat da.. pucat muke.. pakai oksigen je.. pastu ade tv yg bace denyutan jantung tu... :D.. smpai je hospital memg icu la jwp nye.. dokter kate nadi ak memang da kritikal da mase tu.. ma nangis je la cter dy.. so aku da merasa la mcm2 mlm tu.. aku da rase naik ambulans.. aku da merasa pengsan ttbe and aku da merasa masuk icu.. haha.. x lame pon aku dlm icu tu..sehari je..pastu aku stabil :) .. kuat kn aku.. im a strong little girl.. atototo.. da stabil tu abah mintak aku tukar masuk hspital serdang tu :) .. so seminggu gak aku kat sana.. bosan kot dok hospital.. eh! silap2. duduk kat hospital seyez best..dapat mkn sedap2.. dapat buli nurse and dokter..dapat wat kecoh..and sbb mulut aku ni la aku dapat wat org gelak kat dlm wad.. bagus x aku?? :P .. tapi yang x best mendapat aku kene cucuk dengan jarum.. T_T .. sakit~ aku x nk da sakit cm ni da.. takut wey ngan jarum tu.. aku nk beranak nanty pon bia branak kat umah je.. bia putera katak aku yang sambut anak aku nanty. :P ..
THE END~

Tiada ulasan: