Khamis, 29 November 2012

si putera katak!!! :D

asslamualaikum semua.. ^_^

ni satu penyakit kronik aku.. kalu da sekali update blog aku akan update smpai puas.. tapi kalu x update smpai berbulan blog ni sepi je.. haish.. -____- '' .. ak da pndai wat " -____-'' cm ni.. blaja dari abby and wawa.. setelah sekian lame ak pk ape mksd mke ni.. hahah.. ok2..da kelaut da cite ak ni.. haha..  back to the topic yg kat ats tu.. putera katak aku da balik!! yeah!! alah.. cuti sem..tapi kejap je.. 3 minggu je..tapi x pew la syukur la dari xdek cuti lgsg kn?? haha.. bila dy da balik ni aty bunga2 cinta la cm lagu misya omar tu.. tapi spoil la..aku ade sikit selisih faham ngan maa aku so agak dingin sikit la maa ngan aku.. kalu dy balik pon susah sikit la nk kuar sbb kete kne la mintak izin maa dl kn?? nk keluar pon kne ade izin gak.. tapi! aku akn cuba yg terbaik.. akn aku perguna pelbagai alasan yang sngt hebat untuk buat ma aku kata "yelah2" :D .. and telah aku kota kan kata2 ku kn?? aku pujuk pnya pujuk pnya pujuk.. bodek pnya bodek pnya bodek.. kan ma aku da mengalah.. so tadi ak baru keluar ngan dy.. alah gi tasik cempaka je.. :) .. men kejar2 .. ukur sape tinggi tengah2 medan tasik tu..men kutuk2.. and paling geram dy ejek name aku pastu dy lari ak pon kejar la..x jauh pon kejar2 keliling tong sampah.. haha.. pun bole kn?? ak akn rindu kenangan ni.. :) ..

Tiada ulasan: